در وصف رایتل

توجه توجه نسخه جدید جملک با امکانات جدید رسید هم اکنون میتونید جملک خودتون آپدیت کنید یا از طریق لینک زیر و بازار دانلود کنید. شارژ رایتل سالم از دریا گذشتن راه و رسم ِ ناخداست با خدا بودم که در موجِ بلا افتاده ام...

جدیدترین اخبار رایتل

ﭼﻨﺎﻥ ﺯﻧـــﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﺳﺨﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﯾـﻢ ﮔـﻮﯾـﯽ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﯿﻢ ! ﮐـﺎﺵ ﯾــﺎﺩ ﺑــﮕﯿـﺮﯾـــﻢ ، ﺭﻫــﺎ ﮐﻨﯿــﻢ ، ﺑـﮕــﺬﺭﯾــﻢ ﮔـﺎﻫﯽ ﺑـﺎﯾـــﺪ ﺭﻓﺖ ...

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

"کوچه به کوچه ی شهر را جستجو می کنم ... حتی اگر شده خانه به خانه می گردم ... آخر کسی باید نشانی چشم هایت را بداند برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! حق داره از من بدش بیاد وقتی کل رفیقاش از من خوششون میاد

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

زير تاریکی شب ديدن مهتاب قشنگ است. چه خيالی است اگر بال ندارم؟ حس پرواز كه هست حس پرواز قشنگ است. قلمم دفتر شعرم همه را باد ربود خبری نيست رقص ژوليده نيزار قشنگ است. به كسی كينه نگيريد کارت شارژ رایتل تورفتي ودوست داشتن هايم زيرپايت له شد ومن بي توچه تنهاشدم وبه دنيا نشان دادم كه من مجنون ترين ليلاي تاريخم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:, | 21:6 | تیموررضائی شهریور |